سوالات متداول

01. آیا برای خرید از مجموعه هفتا حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، اگر بدون وارد شدن در سایت ، کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. اگر قبلا حساب کاربری نداشته‌اید هم می‌توانید براحتی با وارد کردن مشخصات خود، عضو سایت شوید.
02. چگونه در سایت ثبت نام و ثبت سفارش انجام دهم؟
مشتریان می‌توانند از منوی سمت چپ مراحل ثبت نام را انجام داده و یا پس از انتخاب کالا در فروشگاه و اقدام به ثبت سفارش مراحل عضویت را نهایی نمایند. 1. پس از انتخاب منوی سمت چپ دکمه ورود و عضویت را انتخاب نمایید. 2. در صورت داشتن حساب کاربری ورود را انجام داده در غیر این صورت عضویت را انتخاب نمایید. 3. پس از آن اطلاعات مورد نیاز جهت عضویت درج نمایید و عضویت را انتخاب نمایید.
03. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه سفارش‌ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
04. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏ام، چگونه می‏‌توانم مطلع شوم؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش‌ها از وضعیت آن مطلع شوید .
05. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مجموعه هفتا تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش مجموعه هفتا با شما تماس خواهند گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود می توانید از سفارشات خود مطلع شوید.
06. آیا می‏‌توانم سفارشم را ابطال کرده و یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو و تغییر آن با واحد پیگیری سفارشات تلفنی و یا بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
07. آیا از طریق‌های دیگر هم می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟
برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان ، مجموعه هفتا این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش آنلاین ، بتوانید از طریق مراجعه حضوری به مجموعه، صفحه اینستاگرام و بصورت تلفنی هم محصول مورد خود را تهیه نمایید.
08. آیا سفارش خود را تلفنی می‌توانم سفارش دهم؟
جهت دریافت هرگونه مشاوره و ثبت سفارشات می‌توانید به صورت تلفنی با شماره 54939-021 تماس حاصل کرده و مراحل ثبت سفارش را انجام دهید.
09. بازه زمانی پاسخ‌گویی به سوالات مرتبط با فروشگاه مجموعه هفتا چگونه است؟
شما می‌توانید جهت طرح سوال و يا موارد ديگر در ساعات اداری 10 الی 19 با شماره 54939-021 تماس حاصل فرمایید.
10. آیامجموعه هفتا در تهران یا سایر شهرها، نمایندگی دارد؟
در حال حاضر خیر، مجموعه هفتا در صورت ارائه نمایندگی و خدمات پس از فروش اطلاعات نمایندگی‌ها و شعب را در وب سایت خود اطلاع رسانی می‌نماید. انجام کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی مجموعه هفتا اطلاع دهید.
11. آیا قیمت محصولات در سایت مجموعه هفتا به روز هستند؟
بله مجموعه هفتا به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روزرسانی می‌کند.
12. چگونه می‌توانم هزینه سفارش را پرداخت نمایم؟
کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب، هزینه سفارش را بصورت آنلاین پرداخت نمایند. هم چنین مشتریان تهران علاوه بر پرداخت آنلاین، می‌توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش در محل بصورت نقدی نیز پرداخت کنند.
13. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود که در این حالت معمولا پول شما در حساب‌های میان بانکی است. در این صورت بانک مغایرت‌ها را رفع کرده و مبلغ را بصورت خودکار به حساب شما برگشت می‌دهد اما اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید.
14. پس از این که سفارش خود را ثبت کرده‌ام، چقدر طول می‏‌کشد که به دستم برسد؟
زمان ارسال سفارش برای مشتریان عزیز در تهران، در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 13 در همان روز یا در روزهای بعد و برای مشتریان عزیز در شهرستان هم 3 الی 4 روز کاری می‌باشد.
15. سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
ارسال سفارش در محدوده تهران، به صورت پیک و برای سایر شهرهای ایران، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می‌پذیرد.
16. آیا می‌‏توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
بله، مشتریان در تهران می‌توانند سفارشات خود را در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 13 در همان روز و بعد از آن در روز بعد و یا در روزهای آتی با هماهنگی تیم پشتیبانی در 3 بازه زمانی متفاوت تحویل بگیرند.
17. آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
تمامی کالاها به صورت بسته بندی شده و دارای طراحی مناسب جهت اهدا به عزیزانتان می‌باشد.
18. آیا می توانم برای شخص دیگری از مجموعه هفتا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب محصول‌های مورد نظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید، در مرحله ارسال اطلاعات، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را وارد کنید.
19. سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟
همه سفارش‏‌ها پس از طی مراحل پردازش، در روز بعد از ثبت سفارش، تحویل واحد پستی می‌گردد.
20. آیا می‏ توانم محصولی را که در فروشگاه اینترنتی سفارش داده‏ ام را به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
از آنجایی یکی از اهداف فروشگاه اینترنتی مجموعه هفتا کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش‌های اینترنتی در محل مجموعه هفتا امکان پذیر نمی‌باشد ولی مشتریان عزیز می‌توانند جهت خرید حضوری به شعب مجموعه هفتا مراجعه نمایند.
21. چگونه وضعیت سفارشات خود را پيگيري كنم؟
تمامی سفارشات شما در حساب کاربری شما ثبت و مراحل ارسال کالا انجام می‌گیرد. مشتریان عزیزمان می‌توانند اخرین وضعیت سفارش خود در حساب کاربری مشاهده و در صورت نیاز به پیگیری بیشتر از طریق تماس تلفنی با شماره 54939-021 از اخرین وضعیت ثبت سفارش خود با خبر شوند.
22. آیا امکان رهگیری سفارش پستی وجود دارد؟
هر یک از سفارشات تحول داده شده به پست دارای کد مرجع 24 رقمی بوده که با استفاده از آن در صفحه شخصی و یا در بخش رهگیری سایت پست به آدرس www.newtracking.post.ir ، می‌توان از آخرین موقعیت سفارش اطلاع حاصل فرمایید.
23. سفارشاتی که از سمت مجموعه هفتا لغو می‌گردد به چه دلیلی است؟
در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و مجموعه هفتا تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد. در شرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات هنرمند و تامین کننده به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و مجموعه هفتا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
24. پست شهرستان چه شهرهایی را پوشش می دهد؟
کلیه شهرها و مناطق استانی تحت پوشش پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
25. در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟
به صورت پیش فرض فاکتور در داخل بسته بندی ارسال می‌گردد، در صورت تمایل کاربر، می‌تواند فاکتور فروش به همراه محصول فرستاده نشود.
26. اگر محصولی که خریداری کرده‏‌ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
در صورت وجود هرگونه ایراد فنی و آسیب دیدگی برای هماهنگی‌های لازم، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
27. در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟
هنگامی که محصولی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
28. به عنوان یک هنرمند چطور می‌توانم با مجموعه هفتا همکاری داشته باشم؟
بعد از تماس و هماهنگی با همکاران واحد تامین و بازرگانی، آثار هنرمندان عزیز توسط کارشناسان متبحر مجموعه بررسی و نتیجه نهایی پس از اعمال نظرهای انجام شده توسط تیم تامین و بازرگانی به هنرمندان ابلاغ می‌شود.
29. آیا امکان ارتباط با هنرمندان مجموعه هفتا است؟
تمامی آثار موجود در مجموعه با ذکر نام هنرمند و تولید کننده اثر ارائه می‌شود و در صفحه مربوط به هر هنرمند می‌توان اطلاعات مربوطه را مشاهده کرد.

با ما در تماس باشید

خدمت به دوست‌داران فرهنگ و هنر در مجموعه هفتا مایه سربلندی و افتخار تمامی افراد این مجموعه است. جهت تماس با هفتا و آگاهی هر چه بیشتر شما همراهان گرامی و استفاده بهینه از وقت گران بهایتان، آدرس و ساعت کاری مجموعه به صفحه تماس با هفتا مراجعه کنید:

تماس با هفتا